środa, 1 czerwca 2011

Dzień po dniu

1 czerwca 2011

Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz jeszcze znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy.

Szukamy prawdy i boimy się prawdy...
Prawda jest jedna...
Ja jestem prawdą - mówi Jezus...
Prawda was wyzwoli...

Gdy wierzymy Jezusowi otwieramy się na prawdę...
Wtedy Duch Prawdy zstępuje na nas...
Doprowadza nas do całej prawdy...

Co takiego miałby Jezus jeszcze do powiedzenia swoim uczniom, także nam...

Dzięki Duchowi Świętemu apostołowie zrozumieli, że poganie są dokładnie tak samo godni zbawienia jak Żydzi...
Dotarło do nich również, że Jezus nie jest jedynie oczekiwanym Mesjaszem Izraela, ale jest Synem Bożym, Panem nieba i ziemi...
Poznali także, że nic nie jest w stanie odłączyć ich od miłości Bożej, w Bożych dłoniach jesteśmy absolutnie bezpieczni...

Duchu Święty, rozszerz moje serce i otwórz mój umysł.
Doprowadź mnie do całej prawdy.

Brak komentarzy: