czwartek, 11 października 2012

Dzień po dniu

11 października 2012

Ojciec z nieba da Ducha Świętego tym, którzy Go proszą...

Proście, szukajcie, kołaczcie, a Bóg w swojej dobroci nasyci was miłością...
Ojciec daje Ducha, abyś szedł drogą Jezusa i był Jego świadkiem...

ROK WIARY

Podwoje wiary są dla nas zawsze otwarte.
Wprowadzają nas one do życia w komunii z Bogiem i pozwalają na wejście do Jego Kościoła...
Przekroczenie tych podwoi oznacza wyruszenie w drogę, która trwa całe życie.

Wierzyć to otworzyć się na Tego, który przychodzi...
Kiedyś przyszedł i stał się Człowiekiem...
Teraz przychodzi do mnie osobiście...
Nadaje sens mojemu życiu i obdarza mnie nadzieją...
Wyprowadza mnie na wolność i uzdalnia do miłości...
Pozwala mi przekraczać granicę mego egoizmu...
Jest blisko mnie i nazywa mnie swoim przyjacielem...
Wiara to JEZUS CHRYSTUS...

Brak komentarzy: