środa, 20 lutego 2013

Dzień po dniu

20 lutego 2013

Wstań, idź do Niniwy, wielkiego miasta, i głoś jej upomnienie, które Ja ci zlecam.

Misja Jonasza jest dziś misją Kościoła...
Jest misją każdego z nas, twoją i moją...

Świat dziś nie chce słuchać upomnień...
Ludzie lekceważą i zabijają proroków...
Ale misja nie może być bojaźliwie zatrzymana...
Trzeba ratować ludzi, którzy staczają się ku zagładzie...

Posyłam was jak owce między wilki...
Nie lękajcie się... 
Idźcie, Ja jestem z wami...

I uwierzyli mieszkańcy Niniwy Bogu...

Nawrócenie zaczyna się w nas od uwierzenia Bogu...
Bóg kocha nas i nie chce naszej zguby...
To my przez swoje grzeszne życie zgubę sobie szykujemy...
Bóg chce nas uratować i dlatego posyła proroków...
Aż wreszcie posłał Syna...
Odrzucili Go, zabili, ale w tym jest nasze ocalenie...
Jego śmierć jest źródłem życia...
Nieśmiertelności i chwały...

I ulitował się Bóg...

Brak komentarzy: