niedziela, 18 lutego 2018

Dzień po dniu

18 lutego 2018

Drogi Twe, Panie, to łaska i wierność...

Oto Ja zawieram przymierze z wami i z waszym potomstwem...

Jesteśmy Twoim przymierzem - obmyci Krwią Baranka...
Tak dokonałeś naszego ocalenia - z dna zagłady wydobyci...
Jesteś moim życiem, Jezu - moim zmartwychwstaniem...
Prowadzisz mnie przez pustynię świata do raju Domu Ojca...

Chrystus raz jeden umarł za grzechy, sprawiedliwy za niesprawiedliwych, aby was do Boga przyprowadzić...

Ty wyszedłeś na pustynię, aby zniweczyć iluzję mojego szczęścia...
Byłeś kuszony, aby stanąć blisko mnie w walce, którą co dzień toczę...
Rozsypuje się w piasek pustyni mój złudny świat wielkich znaczeń...
Nadszedł czas konfrontacji bogów olimpu z górą błogosławieństw...

Duch wyprowadził Jezusa na pustynię...

Brak komentarzy: