czwartek, 21 października 2021

Dzień po dniu

 21 października 2021

Szczęśliwy człowiek, który ufa Panu...

Zapłatą za grzech jest śmierć...

Jestem grzeszny i słaby - śmierć jest blisko...
W ranach Jezusa jest uzdrowienie i ocalenie...
Duch rozpala we mnie ogień miłości - żyję...
Polaryzuje się mój świat - kto ze mną jest... 

Przyszedłem ogień rzucić na ziemię i jakże pragnę, ażeby już zapłonął...

Podczas Komunii Świętej ukazujesz mi, że jesteś rozległym morzem doskonałego i bezgranicznego dobra, a ja jestem jak kropla wody, która wpada w Ciebie i zamienia się w rozległe morze, gdzie gubię mój byt i widzę, że stałem się oceanem wielkiego dobra, zatracając poczucie moich ograniczeń i nędznego bytu, mojej maleńkości. Czuję nowy Byt, rozległy i Boski, w którym nie odczuwa się żądnego lęku ani nędzy czasu, lecz jest tam siła, moc, wielkość nieskończona, dobroć bez granic.

Bł. Maria Celeste Crostarosa

Brak komentarzy: