sobota, 18 marca 2023

Dzień po dniu

16 marca 2023

Miłości pragnę, nie krwawej ofiary...

Chodźcie, powróćmy do Pana!...

Słońce miłości Boga świeci mocno i oświeca mnie...
Poznaję dziś Jego blask w krzyżu Jezusa Chrystusa...
Krew Jezusa obmywa mnie - oczyszcza z grzechów...
Jego Duch zstępuje do mego serca - miłość w Nim...

Boże, dziękuję Ci, że nie jestem jak inni ludzie...

Nie lękajcie się! Ludzie dziś żyją w ustawicznym lęku. Boją się korono-wirusa, boją się wojny, inflacji, końca świata. Jezus mówi: Nie lękajcie się. Jestem blisko, kocham was i nic złego was nie spotka. Trzeba zaufać Panu, zawierzyć Mu swoje życie. Żywa wiary daje nam nowe oczy - widzimy świat oczami Jezusa. Daje nam nowe serce - uwalnia nas od nerwicowego zakręcenia wokół naszego ja. Uzdalnia nas do miłości przekraczającej nas, wychodzenia poza siebie, działań dla dobra innych. Daje wolność serca, która prowadzi nas drogą woli Bożej w naszej codzienności.  

Brak komentarzy: