niedziela, 14 kwietnia 2013

Dzień po dniu

14 kwietnia 2013

To jest Pan...

Czy wiesz, że nie można iść do tyłu...
Wizja królestwa i misja rybaka ludzi jest spojrzeniem ucznia Pana...
Ale nawet w pustce oczekiwania można spotkać Mistrza...
Czy rozpoznajesz Go przez swoje puste sieci...

Czy ty Mnie kochasz bardziej...

Czy wierzysz w Moją miłość?...
Moje życie oddałem za ciebie na krzyżu...
Zostawiłem dla ciebie pusty grób...
Aby stał się dla ciebie bramą życia i nadziei...
Bądź świadkiem Mojej miłości...

Inny cię opasze i poprowadzi...
Pójdź za Mną!

Nie można paść Bożej owczarni, jeśli nie godzimy się, by wola Boża prowadziła nas także tam, gdzie nie chcielibyśmy iść, jeśli nie jesteśmy gotowi do dawania świadectwa o Chrystusie poprzez dar z siebie, bez zastrzeżeń, bez wyrachowania, czasem nawet za cenę własnego życia.
Franciszek papa

Brak komentarzy: