wtorek, 15 kwietnia 2014

Dzień po dniu

15 kwietnia 2014

Ustanowię cię światłością dla pogan, aby moje zbawienie dotarło aż do krańców ziemi...

Ty mnie wybrałeś, Ty mnie umiłowałeś...
Ty mnie posyłasz, abym niósł Twoje światło...
Misja zbawienia, którą dokonałeś na krzyżu...
Rozprzestrzenia się przez Twoich uczniów...

Dziś zgłębiamy Twoją misję, Sługo Jahwe...
Dziś uczestniczymy w dramacie odrzucenia Mesjasza...
Prowadzisz nas dzień po dniu w Twoją Paschę...
Chcesz, aby Twoja Pascha stawała się naszą paschą...

Judasz Ciebie wydał za srebrniki...
Piotr Ciebie się zaparł ze strachu...
Ja nieustannie odchodzę, choć chcę iść za Tobą...
Moje ciało i żądze stawiają mnie w poprzek drogi...

Daj mi moc Ducha, abym rzeczywiście był wolny...
Skrusz moje serce, aby otworzyło się na Twoją miłość...
Podnieś mnie z upadku, abym podjął Twoją misję...
Chcę zanurzyć się w Twoim miłosierdziu...

Brak komentarzy: