wtorek, 12 kwietnia 2022

Dzień po dniu

12 kwietnia 2022

Będę wysławiał Twoją sprawiedliwość...

Ustanowię cię światłością dla pogan, aby moje zbawienie dotarło aż do krańców ziemi...

Moje życie jest zakorzenione w misji zbawczej Jezusa...
Uwierzyłem Jezusowi - jestem Jego uczniem w świecie...
Jezus dokonał zbawienia na krzyżu - posyła mnie dziś...
Misja Kościoła wobec świata jest pełniona przez uczniów...

Powiadam ci: kogut nie zapieje, aż ty trzy razy się Mnie wyprzesz...

Prawdziwa mądrość chrześcijańska nie powinna być oddzielana od miłosierdzia względem bliźniego; największa mądrość jaka może istnieć, polega na tym, aby owocnie dawać to, co ktoś posiada do dania, to co zostało mu dane właśnie po to, aby rozdawał. Dlatego, tak jak miłosierdzie jest przyjacielem mądrości, chciwość jest jej wrogiem.

papa Franciszek 

Brak komentarzy: