wtorek, 5 kwietnia 2022

Dzień po dniu

5 kwietnia 2022

Wysłuchaj, Panie, mojego wołania...

Sporządź węża i umieść go na wysokim palu; wtedy każdy ukąszony, jeśli tylko spojrzy na niego, zostanie przy życiu...

Jezus został wywyższony na krzyżu przez oprawców...
W Nim jest nasze ocalenie - trzeba wywyższać Go dziś...
Twoje serce jest miejscem godnym wywyższenia Jezusa...
Jezus jest Panem - Ja Jestem - niech będzie w moim sercu...

Gdy wywyższycie Syna Człowieczego, wtedy poznacie, że Ja Jestem...

Święty nie marnuje swoich sił, by narzekać na błędy innych, potrafi zachować milczenie w obliczu wad braci i unika przemocy słownej, która niszczy i poniewiera, ponieważ nie uważa siebie za godnego, by być surowym dla innych, ale postrzega ich jako lepszych od siebie.

papa Franciszek 

Brak komentarzy: