wtorek, 3 grudnia 2013

Dzień po dniu

3 grudnia 2013

Wyrośnie różdżka z pnia Jessego...
I spocznie na niej Duch Pana...

Duch Pański spoczął na Jezusie w znaku gołębicy...
I dał się słyszeć głos z nieba...
Ty jesteś mój Syn umiłowany...
W Tobie mam upodobanie...

Wilk zamieszka wraz z barankiem w jaskini mojego serca...
Kraj się napełni znajomością Pana - wszyscy poznają, że Bóg jest miłością...
Korzeń Jessego stać będzie na znak dla narodów -  Krzyż jest znakiem pojednania i zwycięstwa...

Jezus rozradował się w Duchu Świętym...
Szczęśliwe oczy, które widzą to, co wy widzicie...

Adwent to radosne oczekiwanie na Pana...
Pan w radości naszej przychodzi...
Daje się rozpoznać w ludziach i wydarzeniach...
Wszystko prowadzi przez mrok ziemi do światła, które nie zagaśnie...

Tylko prawdziwie szczęśliwi ci, którzy spotkali Pana...
Którzy uwierzyli Jego miłości...
Nic nie mają, a posiadają wszystko...
Idą przez krzyż do chwały nieba...

Przyjdź Panie i nie zwlekaj...
Potrzebujemy Ciebie, jak spękana ziemia wody...
Przyjdź i rozbłyśnij światłem miłości...
W czeluściach naszych serc...

"Nie do pomyślenia jest Kościół bez radości, a radością Kościoła jest to właśnie, aby głosić imię Jezusa. Powiedzieć: «On jest Panem. Mój Oblubieniec jest Panem. Jest Bogiem. On nas zbawia, On idzie wraz z nami». To właśnie jest radość Kościoła, który w tej radości oblubienicy staje się matką. Paweł VI mówił: radością Kościoła jest właśnie ewangelizowanie, podążanie naprzód i mówienie o swoim Oblubieńcu. A także przekazywanie tej radości dzieciom, które ona rodzi, sprawia, że wzrastają" 
Franciszek papa

Brak komentarzy: