czwartek, 5 grudnia 2013

Dzień po dniu

5 grudnia 2013

Otwórzcie bramy!
Złóżcie nadzieję w Panu na zawsze, bo Pan jest wiekuistą Skałą!

Otwórz Panie moje wargi...
Chcę głosić Twoją chwałę...
Chcę opowiadać o Twojej miłości...
Będę śpiewał Panu nową pieśń...

Otwórz Panie moje serce...
Niech zapłonie ogniem Twojej miłości...
Niech kocha Boga całą mocą istnienia...
Niech kocha ludzi w całej przestrzeni codzienności...

Cała nadzieja jest w Tobie, Panie...
Ty jesteś Skałą, na którą się chronię...
Twoja wola jest moją wolą...
Twoje słowo jest światłem mej duszy...

Ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie...
dom swój zbudował na skale...

Obecność Boża towarzyszy szczeremu poszukiwaniu, jakie podejmują osoby i grupy, aby znaleźć oparcie i sens dla swego życia. On żyje pośród obywateli, krzewiąc solidarność, braterstwo, pragnienie dobra, prawdy i sprawiedliwości. Tej obecności nie powinno się tworzyć, lecz odkrywać ją, odsłaniać. Bóg nie ukrywa się przed tymi, którzy Go szukają szczerym sercem, chociaż czynią to po omacku, w sposób niewyraźny i rozproszony.
Franciszek papa

Brak komentarzy: