czwartek, 1 stycznia 2015

Dzień po dniu

1 stycznia 2015

Bóg miłosierny niech nam błogosławi...

Gdy nadeszła pełnia czasu, Bóg zesłał swojego Syna...

Pełnia czasu jest dziś - Jezus pozostał z nami...
Gdy słucham Jego słowa...
Gdy stoję pod krzyżem w Eucharystii...
Gdy wielbię Boga we wspólnocie...

Gdy jestem Jego świadkiem...
Gdy dotykam zranionego brata ze współczuciem...
Gdy cierpię odrzucenie i nie narzekam...
Jezus jest blisko - Emmanuel - Bóg z nami...

Zostałem wyzwolony, jestem synem i dziedzicem...
Nie mogę żyć w przygnębieniu i rozterce...
Jezus jest nadzieją i światłem na drodze...
Nie ma pustych chwil - nawet gdy bardzo cierpię...

Maryja zachowywała wszystkie te sprawy i rozważała je w swoim sercu...

Jak zrozumieć tajemnicę Wcielenia...
Jak pojąć to, że Bóg stał się Dzieckiem...
Jak zgłębić sens wydarzeń trudnych w moim życiu...
Co zrobić, aby nie zwątpić gdy przyjdą czarne dni...

Maryjo naucz mnie rozważania w sercu wydarzeń...
Wprowadź mnie w świątynię mego serca...
Niech Duch Święty ukaże mi sens i da moc...
Chcę iść drogą Jezusa przez świat codzienności...

Niech cię Pan błogosławi i strzeże.
Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cie obdarzy swą łaska.
Niech zwróci ku tobie swoje oblicze i niech cię obdarzy pokojem. 




Brak komentarzy: