piątek, 17 lutego 2023

Dzień po dniu

17 lutego 2023

Szczęśliwy naród wybrany przez Pana...

Kto chce zachować swoje życie, straci je; a kto straci swe życie z powodu mnie i Ewangelii, zachowa je...

Co mam robić, gdy nic mi się nie chce...
Jest zastój, jakieś zawieszenie w próżni...
Jestem zmęczony, ale nie wiem czym...
Smutek mnie ogarnia, nie wiem dlaczego...

Cóż bowiem za korzyść stanowi dla człowieka zyskać świat cały, a swoją duszę utracić?...

Wiara, która jest relacją z Jezusa ukazuje drogę, którą idę i ukazuje cel mojej wędrówki. Każdy z nas jest powołany przez Pana i mamy realizować to powołanie odczytując wolę Pana, czyli jakieś szczególne zadania, misję. Jest trud podążając z Jezusem, ale jest radość, bo widzisz sens wszystkiego, co robisz i w czym jesteś. Tak idąc z Panem czy w małżeństwie, kapłaństwie, czy w życiu konsekrowanym, a nawet w życiu samotnym realizujesz powołanie do świętości. Chwała Panu! 

Brak komentarzy: