sobota, 25 lutego 2023

Dzień po dniu

 25 lutego 2023

Naucz mnie chodzić drogą Twojej prawdy...

Pójdź za Mną...

Ktoś woła mnie pośród ciemności...
Pan przychodzi, aby uzdrowić mnie...
Uwierzyć w Jego miłość, aby pójść...
Jezus ciebie pochwycił dla królestwa...

Nie przyszedłem powołać do nawrócenia się sprawiedliwych, lecz grzeszników...

Powołanie nie jest zarezerwowane dla niektórych. Bóg powołując nas do życia wyznacza nam drogą powołania. Trzeba uwierzyć i odczytać, do czego mnie Jezus powołuje. Małżeństwo jest powołaniem dość powszechnym, ale nie wszyscy są powołani do małżeństwa. Na pewno wszyscy jesteśmy powołani do miłości, ale nie wszyscy tak samo. Przecież powołanie do życia konsekrowanego, czy do kapłaństwa jest powołaniem do miłości. We wspólnocie kościoła mamy sobie wzajemnie pomagać w odnalezieniu powołania. Każdy z nas jest inny, mamy swoją historię życia, słabości, zranienie. Wsłuchanie się na modlitwie w słowo Pana, porada czy kierownictwo duchowe jest przestrzenią, w której można odczytać powołanie.

Brak komentarzy: