środa, 28 kwietnia 2010

Dzień po dniu

28 kwietnia 2010

Ten, kto we Mnie wierzy, wierzy nie we Mnie, lecz w Tego, który Mnie posłał.
A kto Mnie widzi, widzi Tego, który Mnie posłał.

Chrześcijaństwo koncentruje się wokół Krzyża i Jezusa Chrystusa.
Koncentruje się wokół Krzyża, bo tu dokonało się zbawienie i tu jest nowy początek.
koncentruje się wokół Jezusa, bo to On dokonał zbawienia, On umarł na krzyżu.
To Jezus jest Panem i Zbawicielem.

Misja Jezusa jest planem Ojca.
To Ojciec posyła Syna.
Syn pełni wolę Ojca.
Syn jest posłuszny - człowiek jest nieposłuszny Ojcu.
Wierzyć w Syna to wierzyć w Ojca.
Jezus sobą ukazuje nam oblicze Ojca, oczyszcza nas z wszelkich zniekształceń w widzeniu Ojca.
Kto Mnie zobaczył - poznał Ojca.

Wiara chrześcijańska choć bierze początek od Jezusa, ukazuje nam Boga, który jest Ojcem;
Jezusa Chrystusa, który jest Synem Bożym i Zbawicielem świata;
i Ducha Świętego, Parakleta, Ducha Prawdy, który jest więzią miłości i uświęceniem naszym.

Dziękuję Ci po prostu za to, że jesteś
za to, że nie mieścisz się w naszej głowie, która jest za logiczna
za to, że nie sposób Cię ogarnąć sercem, które jest za nerwowe
za to, że jesteś tak bliski i daleki, że we wszystkim inny
za to, że jesteś już odnaleziony i nieodnaleziony jeszcze
że uciekamy od Ciebie do Ciebie
za to, że nie czynimy niczego dla Ciebie, ale wszystko dzięki Tobie
za to, że to, czego pojąć nie mogę - nie jest nigdy złudzeniem
za to, że milczysz. Tylko my - oczytani analfabeci
chlapiemy językiem

Brak komentarzy: