czwartek, 19 czerwca 2014

Dzień po dniu

19 czerwca 2014

Nie samym tylko chlebem żyje człowiek, ale wszystkim, co pochodzi z ust Pana...

Jest głód chleba i wielka rzesza ludzi na ziemi jest niedożywiona...
Jest głód prawdy i Jezus przyszedł, aby nam przynieść Prawdę odwieczną...
Jest głód miłości i tylko Bóg - Duch Święty może wypełnić pustkę naszego serca...
Wszyscy jesteśmy głodni, spragnieni i nienasyceni...

Ty, Panie karmisz nas swoim słowem...
Mówisz do nas, a my tak często jesteśmy głusi...
Słuchamy raczej świata i złudnych prawd...
A Ty jesteś Prawdą, która wyzwala i nasyca...

Ty jesteś chlebem na drodze naszego wędrowania...
Jesteś chlebem życia - życia z wyższej półki...
Ty karmisz nas w Eucharystii choć tego nie pojmujemy...
Otwierasz perspektywę wieczności...

Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym...

Wielki dar wieczernika pozostaje na wyciągnięcie ręki...
Pan karmi nas Słowem i Ciałem, które jest chlebem...
On łamiąc chleb zbiera nas w jedno...
Abyśmy byli Jego Ciałem...

Ponieważ jeden jest chleb, przeto my, liczni tworzymy jedno ciało...

Brak komentarzy: