czwartek, 19 czerwca 2014

Dzień po dniu

19 czerwca 2014

Ciało moje jest prawdziwym pokarmem...

Dzięki Ci, Panie, że wybrałem mnie, abym był sługą Eucharystii...
Dziękuję za ten Chleb, który jest Twoim Ciałem...
Za kielich Twojej Krwi - cud miłości i cierpienia...
Jesteś zawsze dla mnie, tak bliski i ogarniający... 

Nie pieniądz, sukces, próżność, władza czy pycha, lecz Eucharystia jest pokarmem, który nas naprawdę posila i zaspokaja, a jej istotą jest miłość.
W Eucharystii przekazywana jest miłość Boga wobec nas: miłość tak wielka, że karmi On nas samym sobą; miłość bezinteresowna, zawsze do dyspozycji każdej osoby głodnej i potrzebującej odrodzenia swych sił. Życie doświadczeniem wiary oznacza pozwolenie, by karmił nas Pan i budowanie swego życia nie na dobrach materialnych, ale na tym, co nie ginie: darach Boga, Jego Słowie i Jego Ciele.
Franciszek papa dziś 

Brak komentarzy: