piątek, 6 czerwca 2014

Dzień po dniu

6 czerwca 2014

Szymonie synu Jana, czy miłujesz Mnie więcej aniżeli ci?

Jaka jest miłość moja do Jezusa dziś?...
Czy ja naprawdę kocham Jezusa?...
W czym wyraża się moja miłość?...
Czy jestem zdolny sam z siebie do miłości?...

Bóg pierwszy mnie umiłował...
Stworzył mnie z miłości i do miłości powołał...
Jezus umiłował mnie i oddał swoje życie za mnie...
Krzyż Jezusa jest drzewem mojego ocalenia...

Uwierzyć w miłość to przyjąć i pozwolić się ogarnąć miłości...
Miłość Boża jest rozlana w sercach naszych przez Ducha Świętego...
Tylko w Duchu Świętym możemy kochać Jezusa naprawdę...
Dlatego pytania skierowane do Szymona są skierowane do nas też...

Gdy miłujesz Jezusa całe twoje życie się zmienia...
Nabiera sensu i znaczenia każda czynność i każda sprawa...
Odnajdujesz kierunek drogi i siłę, aby nią iść...
Rodzi się odpowiedzialność za siebie i innych...

Paś owce moje... paś baranki moje...
To twoja odpowiedzialność za wspólnotę, rodzinę, ojczyznę...
Tylko z miłości do Jezusa może w twoim życiu narodzić się dobro...
Bez tej miłości jesteś pusty i beznadziejny...

Brak komentarzy: