niedziela, 29 czerwca 2014

Dzień po dniu

29 czerwca 2014

Krew moja już ma być wylana na ofiarę...
W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiarę ustrzegłem...

Męczeństwo ewangelizatorów jest największym świadectwem...
Dokonuje się tu zjednoczenie z Jezusem ukrzyżowanym...
Z Jezusem zostałem przybity do krzyża, żyje we mnie Chrystus...
Nie lękajmy się przeciwników wiary...

Uczeń Jezusa jest świadkiem nie tylko słowem, ale tez ofiarą życia...
Krew męczenników jest zasiewem nowego życia w sercach ludzi...
Gdy ziarno umiera - tylko wtedy przynosi owoc...
Takie jest powołanie każdego z nas - nie lękajmy się...

Ty jesteś Mesjaszem, Synem Boga żywego...

To wyznanie wiary każdego z nas...
To Skała naszego życia...
Ciągle trzeba wyznawać i przyznawać się do Jezusa...
Nawet gdy trzeba przypłacić to własną krwią...

Kościół jest jak Opoka w świecie zawirowań...
Jest dużo zawirowań i niepewności w naszym życiu...
Jedno jest pewne - wszystko się chwieje, Kościół się ostanie...
Bramy piekielne nie przemogą go...

Brak komentarzy: