środa, 13 maja 2020

Dzień po dniu

13 maja 2020

Idźmy z radością na spotkanie Pana...

Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest tym, który go uprawia...

Chcę być w jedności z moim Panem...
On jest życiodajnym krzewem dla mnie...
Jesteśmy jedną rodziną we wspólnocie...
Oczyść mnie Panie - chcę widzieć Ciebie...

Beze Mnie nic nie możecie uczynić...

Wiarygodność orędzia chrześcijańskiego byłaby o wiele większa, gdyby chrześcijanie przezwyciężyli swoje podziały i Kościół urzeczywistniał «właściwą sobie pełną powszechność w tych dzieciach, które przez chrzest należą wprawdzie do niego, ale odłączyły się od pełnej z nim wspólnoty (communio)». Powinniśmy zawsze pamiętać, że jesteśmy pielgrzymami i że pielgrzymujemy razem. W tym celu należy powierzyć serce towarzyszowi drogi bez nieufności, bez uprzedzeń i spoglądać tylko na to, czego szukamy: pokoju na obliczu jedynego Boga.
Franciszek 

Brak komentarzy: