niedziela, 3 lipca 2011

Dzień po dniu

3 lipca 2011

Przyjdźcie do mnie wszyscy...

To Jezus zaprasza nas wszystkich...
Utrudzonych, zmęczonych, obolałych, cierpiących...
Ja was pokrzepię...

Przychodzimy, szukamy pomocy, liczymy na Niego...
Tymczasem to On do nas przychodzi...
On, Bóg stał się człowiekiem...
Wszedł w historię świata i moja historię...
Bóg nawiedził swój lud i ciągle nawiedza...
Jezus przychodzi i puka do drzwi serca...
Oto stoję u drzwi i kołaczę...

Otworzyć się i zaprosić...
Pozwolić, aby Jezus wszedł w moje życie...
On jest zwycięski Król, Baranek zabity...
On przeprowadza nas na drugi brzeg...
Ze śmierci do życia...
Już nie będziesz żył według ciała, ale według ducha...

Weźmijcie moje jarzmo na siebie...

Tym jarzmem jest prawo miłości...
Utrudzeni i obciążeni stają się wolni i zdolni do miłości...

Brak komentarzy: