piątek, 15 czerwca 2012

Dzień po dniu

15 czerwca 2012


Niech Chrystus przez wiarę zamieszka w waszych sercach.


Wiara nie jest ideologią ani rytuałem...
Jest spotkaniem z wydarzeniem...
Pascha, czyli śmierć Chrystusa i zmartwychwstanie to jest to wydarzenie...
Spotkać wydarzenie przez ewangelizację, czyli głoszenie Słowa Życia...
Głoszenie jest wezwaniem do otwarcia się i przyjęcia Słowa, które stało się Człowiekiem - Jezusem...
Przez wiarę, czyli akt zawierzenia swego życia Jezusowi rodzi się nowa rzeczywistość w nas...
Jezus jest w moim sercu przez wiarę....
Otworzyłem drzwi Chrystusowi...
Jezus jest i obdarza mnie Duchem Świętym...
To jest ta nowość życia, która obfituje...
To jest ta droga podążania za Jezusem i z Nim po szlakach mego życia...
On mnie prowadzi i życie moje ulega radykalnej zmianie...
Duch Święty przemienia mnie i upodabnia do Jezusa...
Już nie ja żyję, lecz żyje we mnie Chrystus...
On daje mi nowe serce, nowe oczy, nowy język...
Nowość życia jest świadectwem - jestem solą ziemi i światłem świata...
Moje serce jest według Serca Jego...

Brak komentarzy: