sobota, 12 września 2015

Dzien po dniu

12 września 2015

Niech imię Pańskie będzie pochwalone... 

Chrystus Jezus przyszedł na świat zbawić grzeszników, spośród których ja jestem pierwszy...

Tak powinien powiedzieć każdy z nas - ja i ty...
Jestem grzesznikiem - bunt, zwątpienie, egoizm króluje we mnie...
Odrzucam Boga i nie chcę kochać ludzi - jestem sam dla siebie...
Wchodzę w zło grzechu - ciemności ogłuszają mnie i umieram...

Jezus Chrystus przyszedł do zbuntowanej ludzkości...
Pochyla sie nad ciemnością mojego życia, dotyka moich ran...
Jest blisko i puka do mojego chorego, zamkniętego serca...
Chce mi dać życie w obfitości, miłość, przyjaźń i szczęście...

Iść za Jezusem to uwierzyć słowu życia...
Budować dom na skale - słuchać i zaufać...
Przyjąć miłość i dawać siebie innym...
Dać się poprowadzić w nieznaną głębię miłości...

A Królowi wieków nieśmiertelnemu, niewidzialnemu, Bogu samemu cześć i chwała na wieki wieków...
  

Brak komentarzy: