niedziela, 9 czerwca 2019

Dzień po dniu

8 czerwca 2019

WIGILIA PIĘĆDZIESIĄTNICY

Chwalmy na wieki miłosierdzie Pana...

Oto otwieram wasze groby i wydobywam was...

Przejście ze śmierci do życia...
Duch Pański zstępuje i ożywia...
Jesteśmy dziećmi dobrego Boga...
Serce mam nowe - miłość w nim...

Wyleję Ducha mego na wszelkie ciało...

Powszechność ożywienia - Bóg kocha każdego...
Wybrani są poslani - świat tęskni do prawdy...
Tylko prawda w miłości wskrzesza upadłych...
Jestem kruchym człowiekiem - Duch jest mocą...

Duch Przychodzi z pomocą naszej słabości...

Jestem, przychodzę, pragnę Wody Żywej...
Zanurzam się w Twojej miłości - przyjdź...
Otwieram ramiona i serce - przyjdź Duchu...
Jezus jest moim Panem - jestem zbawiony...

Jeśli ktoś jest spragniony, a wierzy we Mnie - niech przyjdzie do Mnie i pije...  

Brak komentarzy: