czwartek, 16 marca 2023

Dzień po dniu

 16 marca 2023

Słysząc głos Pana, serc nie zatwardzajcie...

Słuchajcie głosu mojego, a będę wam Bogiem, wy zaś będziecie Mi narodem...

Jest światło poranka - a ciemność jest w sercu...
Jest bunt, który zamyka wejście do świątyni...
Pan przychodzi do mnie - a ja chcę być sam...
On puka i czeka - Jego miłość nie wygasa...

Kto nie jest ze Mną, jest przeciwko Mnie; a kto nie zbiera ze Mną, ten rozprasza...

Przestrzegajcie gościnności! Gdy gość przychodzi sam Bóg przychodzi. Jesteśmy w drodze, gdzieś jest przystanek. Gościnność jest praktyką miłości. Bądź otwarty - przyjmij strudzonego wędrowcę. Pielgrzymowanie jest właściwością Kościoła jako ludu Bożego, który przez doczesność podąża do Domu Ojca. Gościnność jest otwartością dla utrudzonych wędrowców, jest ochłodą i wzmocnieniem, aby dalej iść. Przestrzegać gościnności to dać miejsce i czas wsparcia, to otwartość wobec nawiedzających nas - to przystanek i serdeczne wsparcie. Bądźmy otwarci i wspierający utrudzonych pielgrzymów pamiętając, że i my jesteśmy w drodze..  

Brak komentarzy: