niedziela, 21 sierpnia 2011

Dzień po dniu

21 sierpnia 2011

Ty jesteś Mesjasz, Syn Boga żywego.

To jest fundament Kościoła i mojego życia...
Jezus jest w centrum mojej wiary...
Jezus jest odwiecznym Słowem Ojca...
Jest Emmanuelem - Bogiem z nami...
Jest drogą, prawdą i życiem...
Jest pasterzem i krzewem winnym...
Jest zmartwychwstaniem i życiem...
Jest moim i twoim Przyjacielem...

Wiara nie jest prostą akceptacją pewnych oderwanych prawd, ale raczej głęboką więzią z Chrystusem, która prowadzi nas do otwarcia naszych serc na tę tajemnicę miłości i do życia jako osoby, które czują się kochane przez Boga. Benedykt XVI

Od 3 sierpnia wędrowałem po Skandynawii, przez Szwecję do Norwegii i Tromso.
Tam spędziłem kilka dni w Karmelu Totus Tuus pośród polskich sióstr. Dalej Hamerfest i ks. Wojciech misjonasz; stamtąd na samą północ - Nord kapp. Dalej powr
ót - Alta, Narvik i Lofoty.
Tu Ojcowie Cystersi i kilka dni u nich i powrót przez Sztokholm do Gdańska i Warszawy.
To był dobry czas - dzięki Ci Panie...
Potem zaraz Kanie Helenowskie i 35 osób - Wstań i jedz, bo przed tobą długa droga...
Madryt - Światowe Dni Młodzieży - dziś 2 i pół miliona młodych ludzi... Chwała Panu...
Teraz narazie jestem w domu...

Brak komentarzy: