poniedziałek, 2 stycznia 2012

Dzień po dniu

2 stycznia 2012


Ja chrzczę wodą. Pośród was stoi Ten, którego wy nie znacie, który po mnie idzie...


Jan daje świadectwo o Jezusie...
Rozpoznaje Jego przyjście...
Wy  Go nie znacie...

Jezus jest pośród nas...
Nie znamy Go i nie rozpoznajemy, ale On przychodzi...
Jesteśmy tak ślepi jak wtedy Żydzi...

Trzeba ciągle dawać świadectwo...
Dziś spotkałem dużo ludzi...
Rozmawiałem o Nim, ale oni Go nie znają...
A nawet nie są zainteresowani...
To mnie bardzo przybiło - a może tak nie jest...

W porę i nie w porę trzeba mówić dziś o Nim...
Oni Kościół redukują do zakazów antyaborcji i antykoncepcji...
To są ich czołowe argumenty przypieczętowane słowem hipokryzja...
Może jakiś Bóg jest, ale lepiej aby Go nie było...
Dlatego trzeba zdemontować Kościół, żeby nas nie straszył...


Oto Baranek Boży, który gładzi grzech świata...

Brak komentarzy: