niedziela, 15 kwietnia 2012

Dzień po dniu

15 kwietnia 2012

Pokój wam!
Jak Ojciec Mnie posłał, tak i Ja was posyłam.
Weźmijcie Ducha Świętego!

Jezus żyje i przychodzi w ciemność mojego zamknięcia...
W moje zwątpienia i lęki...
Przychodzi, aby mnie reanimować...
Przynosi pokój, radość i misję...
Jestem posłany w mocy Ducha...
Mam nieść światło miłości, które nie jest ze mnie...
Zostałem obdarowany, aby być świadkiem...

Apostołowie z wielką mocą świadczyli o zmartwychwstaniu Pana Jezusa, 
a wszyscy mieli wielką łaskę.

Ewangelizacja jest działaniem skierowanym ku wnętrzu człowieka i odwołuje się do głębi serca, a za pośrednictwem jednostek kształtuje całe społeczeństwo.

Wszystko co z Boga zrodzone, zwycięża świat, 
tym właśnie zwycięstwem, które zwyciężyło świat, jest nasza wiara. 
A kto zwycięża świat, jeśli nie ten, kto wierzy, że Jezus jest Synem Bożym.

Wiara nasza jest zwycięska dzięki zwycięstwu, które dokonał Jezus na drzewie krzyża...
Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę - Jam zwyciężył świat! 


Posługa ewangelizacji jest działaniem miłości ludzi, którzy żyją życiem zwycięskim...
To zwycięstwo się w nich dokonuje dzień po dniu...
To jest konsekwencja chrztu...
Zanurzenia w śmierć i zmartwychwstanie...

PAN   MÓJ   I   BÓG   MÓJ

Brak komentarzy: