niedziela, 14 października 2012

Dzień po dniu

14 października 2012

Nauczycielu dobry, co mam czynić, aby osiągnąć życie wieczne?

Jak dziś żyć, aby życia nie stracić?
Podstawowe, najważniejsze pytanie człowieka dziś...
Jak żyć, co zrobić, aby osiągnąć pełnię życia...
Aby zrealizować siebie...
Według jakiego kryterium mierzyć stan pełni i szczęścia człowieka...

Jednego ci brakuje...

Czego mi brakuje?
Co muszę uruchomić, posiąść, aby żyć naprawdę...

Idź, sprzedaj wszystko, co masz, i rozdaj ubogim, 
a będziesz miał skarb w niebie...

Oddaj wszystko, rozdaj siebie...
Dawaj, abyś miał, abyś był...
Kto nie daje - ten traci...
Oddać siebie, aby posiąść...

Oto my opuściliśmy wszystko i poszliśmy za Tobą...

Abram opuścił Ur i wyruszył w drogę...
Posłuchał Boga, który wezwał go - wyjdź...
Zaufał w ciemno, uwierzył w coś nieprawdopodobnego...

PRZYJDŹ I CHODŹ ZA MNĄ...

Żywe jest słowo Boże, skuteczne i ostrzejsze niż wszelki miecz obosieczny...

Panie Jezu chcę iść za Tobą...
Uwolnij mnie od wszelkich ciężarów, które mnie stopują...
Daj mi wolność serca i odwagę miłości...

Nie można się zgodzić, aby sól zwietrzała, a światło było trzymane pod korcem...
Musimy na nowo odkryć smak karmienia się słowem Bożym...

Brak komentarzy: