czwartek, 17 kwietnia 2014

Dzień po dniu

17 kwietnia 2014

Wy jesteście wybranym plemieniem, królewskim kapłaństwem, narodem świętym, ludem Bogu na własność przeznaczonym, abyście ogłaszali chwalebne dzieła Tego, który was wezwał z ciemności do przedziwnego swojego światła...

Jesteśmy uczniami Jezusa, jesteśmy kapłaństwem królewskim...
Wszyscy, przez chrzest przymierza naszego z Bogiem...
Wobec świata jesteśmy światłem Bożej miłości, którą ogłaszamy...
Jesteśmy posłani jako kapłani-pośrednicy nowego przymierza...

Kapłaństwo to budowanie mostów - pontifex...
Przepaścią świata i ciemnością głębi jest grzech...
Kapłan jest posłany do świata, aby zbudować most przyjaźni...
Jedynym kapłanem jest Jezus Chrystus...

My, uczniowie Jezusa mamy misję budowania mostów...
Mostem jedynym, który już jest, jest KRZYŻ...
Idziemy drogą krzyża i przeprowadzamy ludzi na drugi brzeg...
Tak uczynił Jezus i tak dziś czyni Kościół...

Każdy bowiem arcykapłan spomiędzy ludzi brany, dla ludzi jet ustanawiany w sprawach odnoszących się do Boga, aby składał dary i ofiary za grzechy...

Jezus złożył ofiarę swojego życia za grzechy świata...
Jezus powołał swoich uczniów, aby posługiwali jako kapłani...
Dziś przez sakrament święceń - włożenie rąk biskupa rodzą się kapłani-prezbiterzy...
Dziękuję Ci, Panie, że mnie wybrałeś i ustanowiłeś...

Dziś dzień wieczernika - łamanie chleba czyli Eucharystia...
Jest to dzień kapłaństwa - to czyńcie na moją pamiątkę...
Ustanowieni dla ludzi i ludzie ich potrzebują...
Są w sprawach odnoszących się do Boga...

Dziś dziękuję Bogu za powołanie i lata posługi kapłańskiej - to już 41 lat...
Dziękuję ludziom, których spotkałem, którym posługiwałem...
Dziękują tym, którzy mnie wspierają i z którymi mogę współpracować w ewangelizacji...
Ogarniam wszystkich miłością, kocham was i przytulam do Serca Jezusa naszego Pasterza...

Wszyscy idziemy za Jezusem naszym Pasterzem...
On nas prowadzi do swojego królestwa...
On nas jednoczy w Kościele - karmi słowem i Ciałem...
On uzdrawia i przebacza - prowadzi droga powołania...


Brak komentarzy: