poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Dzień po dniu

21 kwietnia 2014

Mówię do Pana:"Ty jesteś Panem moim"...
Pan moim dziedzictwem i przeznaczeniem, to On mój los zabezpiecza...

Jezus żyje, jest moim Panem i Przyjacielem...
Jemu zaufałem i zawierzyłem moje życie...
On jest moją nadzieją i bezpieczeństwem...
Chcę podążać Jego drogą, chcę żyć według Jego przykazań...

Zawsze stawiam sobie Pana przed oczy...
On jest po mojej prawicy, nic mną nie zachwieje...

Patrzę Jezu na Twoje oblicze...
Jest pełne blasku i chwały...
Jesteś Bogiem prawdziwym...
Skałą, na którą się chronię...

Ty ścieżkę życia mi ukażesz...
Pełnię radości przy Tobie...
I wieczne szczęście po Twojej prawicy...

Ty jesteś moim przeznaczeniem...
Tyś moją nadzieją i spełnieniem...
Życie się nie kończy przy Tobie...
Bo Ty jesteś pełnią życia...

Tego właśnie Jezusa wskrzesił Bóg, a my wszyscy jesteśmy tego świadkami...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Tak, jesteśmy świadkami Jego zmartwychwstania! Jaka to wielka Łaska! Bogu niech będą dzięki!