piątek, 20 listopada 2015

Dzień po dniu

20 listopada 2015

Chwalimy, Panie, Twe przesławne imię...

Mój dom będzie domem modlitwy, a wy uczyniliście z niego jaskinię zbójców... 

Panie, Ty chcesz zamieszkać moim sercu...
Jetem Twoim uczniem, należę do Ciebie...
Ty skruszyłeś skałę - dałeś mi serce nowe...  
Niech Twój Duch zamieszka w Twej miłości...

Chcę wielbić Ciebie, Panie mój, całym życiem...
Oddaję się Tobie bez reszty - weź mnie całego...
Ty utkałeś mnie w łonie mej matki - jestem Twój...
Cudownie mnie stworzyłeś - chwalę Twoją dobroć...

Nie opuszczaj mnie Panie, gdy przyjdą choroby...
Prowadź mnie po dolinach śmierci i ciemności...
Jesteś moją siłą i nadzieją - nie lękam się...
Twoja miłość nieustanie gdy przyjdą mroczne dni...

Cały lud słuchał Jezusa z zapartym tchem...  

Duch Święty sprawia, że stajemy się wrażliwi na Jego głos, i ukierunkowujemy nasze myśli, nasze uczucia i nasze zamiary według serca Boga...
Franciszek papa 

Brak komentarzy: