piątek, 27 listopada 2015

Dzień po dniu

27 listopada 2015

Chwalcie na wieki najwyższego Pana...

Niebo i ziemia przeminą, ale słowa moje nie przeminą...

Ty, Panie, jesteś na wieki - Słowo Twoje trwa...
Zapisane w Świętej Księdze jest żywe i skuteczne...
Słuchamy Twojego Słowa - rozważamy jego treść...
Ty mówisz do nas i objawiasz nam swoje Oblicze...

Twoje Słowo jest światłem na mojej ścieżce...
Jest pokarmem na mojej drodze jak chleb...
Prowadzi nas i upomina - budzi nadzieję...
Niezmienne - przemawia do każdego osobiście...

Twoje Słowo stało się w Betlejem Dzieckiem...  
Staje się chlebem życia w Eucharystii.. 
Jest w moim sercu drogowskazem i mocą...   
Niesie mnie do wiekuistych przeznaczeń...

Nabierzcie ducha i podnieście głowy, ponieważ się zbliża wasze odkupienie... 

Jezus przyszedł, aby nauczyć nas nie jakiejś filozofii czy ideologii, ale "drogi" - drogi, którą mamy przejść wraz z Nim. A drogi można się nauczyć, idąc nią, podążając naprzód. Tak, drodzy bracia, naszą radością jest iść z Jezusem.
Franciszek papa 

Brak komentarzy: