wtorek, 3 sierpnia 2010

Dzień po dniu

3 sierpnia 2010

Odwagi, Ja jestem, nie bójcie się.

Jezus przychodzi do apostołów po wodzie pośród ciemności.
Apostołowie przestraszeni myślą, że to zjawa.
Ja jestem - Jezus rozprasza wątpliwości.

Dziś Jezus przychodzi do nas pośród ciemności.
Objawia nam swoje oblicze - Jestem z tobą.


Panie, jeśli to Ty jesteś, każ mi przyjść do siebie po wodzie.

Chrześcijanin to człowiek chodzący po wodzie.
Patrzy na Jezusa i idzie po wodzie.
Coś go niesie.
Ale gdy wzrok z Jezusa skieruje na wodę i wiatr - zaczyna tonąć.
Tak było z Piotrem - tak jest z tobą.

Patrzmy na Jezusa,
który nam w wierze przewodzi
i ją wydoskonala.

Kontemplacja oblicza Jezusa daje siłę wiary stąpania po wodzie.
Nie zatoniesz pośród wirów tego świata.
Wiara niesie cię na skrzydłach wiatru
i prowadzi ku Jezusowi, który jest kresem i bramą.

Prawdziwie jesteś Synem Bożym.

Brak komentarzy: