poniedziałek, 9 maja 2011

dzień po dniu

9 maja 2011

Ja jestem dobrym pasterzem i znam owce moje, a moje Mnie znają, podobnie jak Mnie zna Ojciec, a Ja znam Ojca.

Jezus jest dobrym pasterzem, życie swoje oddał za owce...
Jezus powołał mnie, abym był pasterzem...
Powierzył mi ludzi i troskę o ich zbawienie...

Dziś patrzę na biskupa Stanisława męczennika...
Odważny biskup, umiał władcę upomnieć w imię Jezusa...
Przypłacił życiem, oddał życie...

Czy dziś mamy takich biskupów...
Poprawność polityczna i układy wyznaczają profil osób...
A jednak...

Z powodu Ciebie zabijają nas przez cały dzień, uważają nas za owce przeznaczone na rzeź.
Ale we wszystkim tym odnosimy pełne zwycięstwo dzięki Temu, który nas umiłował...

Na świecie ubywa ateistów - i to 300 każdego dnia...
Rośnie liczba chrześcijan - 80 tyś. dziennie...
Ekspansją religijną jest islam - dziennie przybywa ich 79 tyś.
Każdego dnia 270 chrześcijan oddaje życie za wiarę...
W ciągu ostatnich 10 lat Kościołowi przybył milion męczenników...

We wszystkim odnosimy pełne zwycięstwo...
Gdy ziarno umiera rośnie drzewo...


Brak komentarzy: