wtorek, 17 maja 2011

Dzień po dniu

17 maja 2011

Moje owce słuchają mojego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne.
Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki.
Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich.
I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca.
Ja i Ojciec jedno jesteśmy.

Kościół jest wspólnotą Jezusa...
Wszyscy słuchamy Jego głosu i podążamy za Nim...
Jezus nas prowadzi do Ojca...
Jesteśmy bezpieczni w Jego rękach...
On daje nam pokój i bezpieczeństwo...
Bóg jest większy od wszystkich zagrożeń, zła i nieprzyjaciół...
Nie lękajcie się - chciejcie zawierzyć swoje życie Miłości...

W początkach były prześladowania...
Ale uczniowie dotarli do miast innych i głosili Jezusa...
Działy się znaki i cuda jak za czasu Jezusa...
Ludzie przyjmowali chrzest i wspólnota rosła...
Pozyskano wtedy wielką liczbę dla Pana...

Brak komentarzy: