środa, 25 maja 2011

Dzień po dniu

25 maja 2011

Trwajcie we Mnie, a Ja w was trwać będę.

Trwanie w zjednoczeniu Jezus-uczeń jest istotą chrześcijaństwa...
Krzew winny i latorośle to obraz rzeczywistości Kościoła...
Tylko w takiej relacji możemy widzieć się jako wierzący chrześcijanie...
Jezus nas obdarowuje zbawieniem, przemianą serca, owocnością życia...
Chce, aby człowiek podjął wysiłek trwania - trwajcie we Mnie...

Kto trwa we Mnie, a Ja w nim, ten przynosi owoc obfity, ponieważ beze Mnie nic nie możecie uczynić.

Życie człowieka nie może być puste...
Chcemy przynosić owoc...
Bóg też chce, aby człowiek przynosił obfity owoc...
Trwanie w zjednoczeniu jest gwarancją owocności...
Bez Jezusa nic nie możemy uczynić...
Możemy dużo czynić i nic nie będzie... pusto...

Jeżeli we Mnie trwać będziecie, a słowa moje w was, poproście, o cokolwiek chcecie, a to wam się spełni.

Nasze prośby będą wysłuchane, bo będą zgodne z wolą Pana...
O cokolwiek chcecie - proście, ale tylko wtedy gdy trwacie w Nim, a Jego słowo w nas...
Jego słowo jest wektorem, wyznacza kierunek miłości...
Proście, a będzie wam dane...

Ojciec mój przez to dozna chwały, że owoc obfity przyniesiecie i staniecie się moimi uczniami.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Prawda o świecie nie jest łatwa do przyjęcia, bo nasza duma ludzka nie pozwala nam przyznać się nawet przed samym sobą do tego, że być może przez całe życie żyliśmy w błędzie.
Dlatego Bóg dopuszcza działanie na nich oszustwa, tak iż uwierzą kłamstwu, aby byli osądzeni wszyscy, którzy nie uwierzyli prawdzie, ale upodobali sobie nieprawość. 2 Tes.2-9
Czy wiesz w jakich czasach żyjemy?
Mt 7:21 "Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie!, wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie."
http://tradycja-2007.blog.onet.pl/