niedziela, 18 listopada 2012

Dzień po dniu

18 listopada 2012

Ujrzą Syna Człowieczego, przychodzącego w obłokach z wielką mocą i chwałą.

Oczekujemy Twego przyjścia w chwale...
Czy jesteśmy gotowi?
Czy lampy zapalone, czy oliwy nie zabraknie...
Koniec świata jest początkiem nowego świata...
Nowe niebo - nowa ziemia i śmierci już nie będzie...
Boga będziemy oglądać twarzą w twarz...
Miłość ogarnie nas i szczęście i pełnia życia - nieśmiertelność...
Wszyscy tęsknimy i wyglądamy tego świata i Jezusa, który przychodzi...

Strzeż mnie, mój Boże, Tobie zaufałem.

Kardynał Karol Wojtyła 9 listopada 1976 r. podczas wizyty w Stanach Zjednoczonych powiedział:
Stoimy w obliczu największej w dziejach konfrontacji, przez jaką przeszła ludzkość. Nie sądzę, by szerokie kręgi społeczeństwa czy szerokie kręgi wspólnoty chrześcijańskiej zdawały sobie z tego w pełni sprawę. Stajemy w obliczu ostatecznej konfrontacji między Kościołem a anty-Kościołem, Ewangelią i anty-Ewangelią. Ta konfrontacja jest w planach Boskiej Opatrzności. To jest próba, którą Kościół...musi podjąć.

Brak komentarzy: