sobota, 3 maja 2014

Dzień po dniu

3 maja 2014

Wielki znak ukazał się na niebie: Niewiasta obleczona w słońce i księżyc pod Jej stopami, a na Jej głowie wieniec z gwiazd dwunastu. 
Alleluja!

Maryja jest Matką Jezusa - Syna Bożego...
Maryja jest służebnicą Pańską...
Maryja jest obecna w dziejach Kościoła...
Maryja jest Królową Polski...

Dziś święto religijno-narodowe...
Obchodzimy rocznicę Konstytucji 3 maja...
Ale jest to uroczystość Królowej Polski...
Modlitwą obejmujemy wszystkich Polaków...

Z radością dziękujcie Ojcu, który was uzdolnił do uczestnictwa w dziale świętych w światłości. 
On uwolnił nas spod władzy ciemności i przeniósł do królestwa swego umiłowanego Syna, w którym mamy odkupienie, odpuszczenie grzechów...

Dziękczynienie nieustanne i radość serca to codzienność uczniów Pana...
Jezus wyprowadził nas z niewoli i obdarował nas wolnością...
Wolność do miłości, wolność do czynienia dobra...
Tylko w wolności człowiek może żyć naprawdę...

Wyszliśmy z krainy ciemności gdzie panuje śmierć...
Weszliśmy do światła i życia gdzie jest radość...
Grzech został przybity do krzyża, szatan pokonany...
Zwycięstwo Jezusa jest naszym zwycięstwem...

Oto Matka Twoja...

Maryja jest moją Matką...
Jej zawierzam moje życie...
Ona ukazuje mi Swojego Syna...
Ona mówi mi - zróbcie, cokolwiek wam powie...

Maryja i Krzyż Jezusa - Ona tu składa ofiarę Swojego Syna...
Jest zjednoczona z Nim najgłębiej w Jego miłości...
Ona umiera razem z Nim...
Ona wprowadza mnie w tajemnicę Jego śmierci...


Brak komentarzy: