sobota, 12 sierpnia 2017

Dzień po dniu

12 sierpnia 2017

Miłuję Ciebie, Panie, Mocy moja...

Słuchaj, Izraelu, Pan jest naszym Bogiem - Pan jedynie. Będziesz więc miłował Pana, Boga twojego, z całego swego serca, z całej duszy swojej, ze wszystkich swych sił...

Bóg jest dobry - stworzył cię z miłości...
Powołał cię do miłości - żyj pełnią życia...
Cały oddany Bogu - bądź otwarty na ludzi...
Wiara w miłość Boga niech w tobie rośnie...

Świat bez Boga ginie w chaosie i rozpaczy...
Kłamstwo i przekleństwo niszczy ludzi...
Potrzebujesz wyzwolenia - wyjdź z grobu...
Jezus daje pełnie życia - On jest nadzieją...

Jeśli będziecie mieć wiarę jak ziarnko gorczycy...  

1 komentarz:

Ania pisze...

Dziękuję Księdzu, że ta obietnica spełnia się w moim życiu. Dawno temu Pan postawił mi Księdza na mojej poplątanej ścieżce i to od Księdza pierwszy raz usłyszałam, że Bóg mnie bardzo kocha. Dziękuję za czas i troskę, której od Księdza doświadczyłam, za Biblię, którą mi Ksiądz podarował, ale przede wszystkim za to, że poprzez wspólnotę Woda Życia zaczęłam poznawać Jezusa. Fundament, który został wysłany w moim sercu już nie raz uratował mi życie, bo kiedy tonęłam wiedziałam do kogo wołać. Jeszcze raz za wszystko szczerze dziękuję. Polecam Bogu w modlitwie Księdza i całą wspólnotę. Ania