wtorek, 24 marca 2020

Dzień po dniu

24 marca 2020

TO WYMAGA CZASU

Do dojrzałości nie dochodzi się na skróty.
By stać się dorosłym, potrzeba czasu. Na osiągnięcie dojrzałości owoce oczekują cały sezon. To samo dotyczy owoców Ducha Świętego. Rozwoju takiego charakteru, jaki miał Jezus, nie da się przyspieszyć. Duchowy wzrost, tak jak wzrost fizyczny, wymaga czasu.
Flp 1,6
Rick Warren

Pan Bóg Zastępów jest dla nas obroną...

Stwórz, Boże, we mnie serce czyste i przywróć mi radość Twojego zbawienia...

Wszyscy potrzebujemy zanurzenia w wodach uzdrowienia...
Moje ciało i serce jest bezwładne - to Jezus dziś przychodzi...
Dotyka i uzdrawia - Duch wstępuje w moje serce - jest miłość...
Przywraca mi godność dziecka Boga - prowadzi drogą życia...

Wstań, weź swoje nosze i chodź!...

Wiara nie oznacza jedynie przyjęcia określonego zbioru prawd dotyczących tajemnic Boga, człowieka, życia i śmierci oraz rzeczy przyszłych. Wiara polega na głębokiej, osobistej relacji z Chrystusem, relacji opartej na miłości Tego, który nas pierwszy umiłował, aż do całkowitej ofiary z siebie.
Benedykt XVI

Brak komentarzy: