środa, 4 marca 2020

Dzień po dniu

4 marca 2020

STWORZENI, BY SPRAWIĆ RADOŚĆ BOGU

Wysławianie Boga powinno być pierwszym zajęciem, któremu oddajemy się po porannym przebudzeniu i ostatnim przed udaniem się na spoczynek w nocy... Każda czynność może stać się uwielbieniem, jeśli wykonujesz ją, by wysławiać i chwalić Boga oraz sprawiać Mu przyjemność.
Kol 3,23
Rick Warren

Prawy zamieszka w domu Twoim Panie...

Wszystko uznaję za stratę ze względu na najwyższą wartość poznania Chrystusa Jezusa, mojego Pana...

Zostałem pochwycony przez Jezusa...
On jest moim Panem i Zbawicielem...
Jego Duch mnie ożywia i prowadzi...
On mnie powołał na ucznia i świadka... 

 Trwajcie w miłości mojej!

Życie ludzkie jest drogą. Do jakiego celu? Jak odnaleźć do niego szlak? Życie jest niczym żegluga po morzu historii, często w ciemnościach i burzy, w której wyglądamy gwiazd wskazujących nam kurs. Prawdziwymi gwiazdami naszego życia są osoby, które potrafiły żyć w sposób prawy. One są światłami nadziei. 
Benedykt XVI
      

Brak komentarzy: