wtorek, 31 marca 2020

Dzień po dniu

31 marca 2020

BOŻA MOC W NASZYCH SŁABOŚCIACH.

Bóg lubi posługiwać się ludźmi słabymi.
Bóg świadomie tak cię ukształtował, by móc przez ciebie manifestować swą moc. Siła i samodzielność człowieka nigdy nie robiły wrażenia na Bogu. w rzeczywistości skłania się On ku ludziom słabym, którzy potrafią się do tego przyznać. Tych, którzy uznają swe słabości i szukają w nich pomocy u Boga, Jezus określa jako ubogich w duchu.
Bóg będzie nas używał, jeśli pozwolimy Mu działać poprzez nasze słabości.
Będąc bowiem słaby, jestem mocny, a im mniej sam posiadam, tym bardziej liczę na Niego.
2Kor 12,9
Rick Warren

Wysłuchaj, Panie, mojego wołania...

Jeżeli nie uwierzycie, że Ja Jestem, pomrzecie w grzechach waszych...

Tylko Jezus jest dziś naszym ratunkiem i nadzieją...
W Nim jest nasze ocalenie - On jest Zbawicielem...
Moc w słabości się doskonali - odwagi i pokory...
Nie lękaj się wyjść dziś z miłością do człowieka...

Gdy wywyższycie Syna Człowieczego, wtedy poznacie, że Ja Jestem...

Maryja, Matka Pana, jest pośród nas. Ona wskazuje nam, jak otwierać umysły i serca na moc przychodzącego do nas Ducha Swiętego, którego zaniesiemy całemu światu.
Benedykt XVI


Brak komentarzy: