piątek, 14 listopada 2008

Dzień po dniu

14 listopada 2008

KIM JEST JEZUS ?

JEZUS JEST

Słowem Ojca - J 1,14 Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas. I oglądaliśmy Jego chwałę, chwałę, jaką Jednorodzony otrzymuje od Ojca, pełen łaski i prawdy.
Barankiem Bożym - J 1,29 Oto Baranek Boży, który gładzi grzech świata.
Świątynią - J 2,19 Zburzcie tę świątynię, a Ja w trzy dni wzniosę ją na nowo.
Chlebem Życia - J 6,35 Ja jestem chlebem życia. Kto do Mnie przychodzi, nie będzie łaknął; a kto we Mnie wierzy, nigdy pragnąć nie będzie.
Źródłem Wody - J 7,37-39 Jeśli ktoś jest spragniony, a wierzy we Mnie - niech przyjdzie do Mnie i pije.
Światłością świata - J 8,12 Ja jestem światłością świata. Kto idzie za Mną, nie będzie chodził w ciemności, lecz będzie miał światło życia.
Bramą owiec - j 10,7 Ja jestem bramą owiec...Jeśli kto wejdzie przeze Mnie, będzie zbawiony.
Dobrym Pasterzem - J 10,11 Ja jestem dobrym pasterzem. Dobry pasterz daje życie swoje za owce.
Zmartwychwstaniem i Życiem - J 11,25 Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem. Kto we Mnie wierzy, to choćby umarł, żyć będzie.
Drogą, Prawdą i Życiem - J 14,6 Ja jestem drogą i prawdą i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie.
Krzewem winnym - J 15,1 Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest tym, który go uprawia.
Królem - J 18,37 Tak, jestem Królem. Ja się na to narodziłem i na to przyszedłem na świat, aby dać świadectwo prawdzie.

W głębi ludzkiego serca jest głód.
Przyznają to wszyscy wybitni psychologowie naszych czasów.
Froud mówi:"Ludzie są głodni miłości".
Jung powiedział:"Ludzie są głodni poczucia bezpieczeństwa".
Adler:"Ludzie są głodni poczucia znaczenia".
Jezus mówi - Ja jestem chlebem życia...
Innymi słowy - Jeśli chcesz zaspokoić swój głód, przyjdź do Mnie.

Brak komentarzy: