piątek, 3 czerwca 2011

Dzień po dniu

3 czerwca 2011

Przestań sie lękać, a przemawiaj i nie milcz, bo Ja jestem z tobą...

Tak mówi Pan do Pawła w Koryncie...
Dzis te słowa są do mnie i do ciebie...
Odwagi! Jestem z tobą! Nie milcz...

Duch Święty chce działać w moim życiu i przeze mnie...
Dać się pochwycić Duchowi Świętemu...
Charyzmaty to dary, ale nie dla mnie - dla innych...
Tymi darami mam służyć innym, Kościołowi...
Odwagi do zaangażowania i służby...
Każdy jest obdarowany i potrzebny...

Nowenna do Ducha Świętego to czas modlitwy i otwieranie sie na Ducha Świętego...
Apostołowie trwali na modlitwie z Maryją, która była pełna Ducha Świętego...
Maryja jednoczyła apostołów i wypraszała łaski...
Dziś też prosimy Maryję, aby Duch Święty obdarował nas...

Przyjdź Duchu Święty...

1 komentarz:

Simfanka pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=7GCphFnETMY

Pozdrawiam :)