czwartek, 16 czerwca 2011

Dzień po dniu

16 czerwca 2011

Na modlitwie nie bądźcie gadatliwi jak poganie.

Uczymy się modlitwy przez całe życie...
Jezus określa modlitwę jako spotkanie z Bogiem, dialog miłości, oddech duszy...
Słowo jest potrzebne, ale więcej trzeba słuchać...
Trwać w obecności Tego, który JEST...

Modlitwa jest najważniejsza, bo jest odniesieniem do Boga...
Nic nie może być ważniejsze, praca, nauka, zabawa...
Na modlitwie nasycamy się miłością, która jest samym życiem...
Trwajcie we Mnie - mówi Jezus - a Ja będę trwał w was...

Abba - Ojcze bądź uwielbiony w moim sercu...
Ty z miłości mnie stworzyłeś i do miłości powołałeś...
Dzięki Ci składam za Jezusa, który na krzyżu oddał życie za mnie...

Jezus Chryste, mój Panie i Zbawicielu - ufam Tobie...
Tobie powierzam moje życie, prowadź mnie...
Chcę podążać za Tobą i upodobnić się do Ciebie...

Duchu Święty, Ty jesteś Miłością mej duszy...
Ty jesteś mądrością i mocą w mej codzienności...
Przyjdź Duchu Święty umocnij mnie i rozpal ogień w moim sercu...

Brak komentarzy: