czwartek, 28 marca 2013

Dzień po dniu

28 marca 2013

WIELKI CZWARTEK

Duch Pański spoczywa na mnie,
ponieważ mnie namaścił i posłał mnie,
abym ubogim niósł dobrą nowinę...

Jesteśmy ludem kapłańskim...
Zanurzeni w Krwi Baranka, w przymierzu miłości...
Namaszczeni Duchem Świętym, mamy nieść Miłość i światło Prawdy ubogim...

Jestem namaszczony dla kapłaństwa służebnego...
Mam namaszczać olejkiem radości ludzi na peryferiach tego świata...
Nie mogę ustawać zamykając się w komforcie, samozadowoleniu czy lęku...
Jestem posłany i droga posłania nie kończy się emeryturą...
Pan daje siłę, aby entuzjazm niósł mnie tam gdzie jest wołanie o miłość i brak światła...

Namaszczenie nie jest po to, aby skrapiać nas samych...
Dobrego kapłana poznaje się po tym, jak namaszczony jest jego lud...
Bądźcie pasterzami pachnącymi jak owce, aby można to było odczuć!
Pasterzami pośród swojej trzody i rybakami ludzi.
Franciszek

Brak komentarzy: