niedziela, 24 marca 2013

Dzień po dniu

24 marca 2013

Błogosławiony Król, który przychodzi w imię Pańskie.
Pokój w niebie i chwała na wysokościach.

Niedziela Palmowa to brama misterium paschy...
Jezus przychodzi, radość spotkania i wejście w mękę...
Palma zwycięstwa i krew...
Hosanna i ukrzyżuj Go...

Przychodzisz Panie mimo drzwi zamkniętych...
Przyjdź i dokonaj przemiany mojego życia...
Pozwól mi rozpoznać Twoje przyjście...
Jest we mnie lęk i opór - boję się stracić siebie...
Czuję, że to jest słuszne, ale radykalność mnie powala...
Podaj mi rękę, daj łaskę pójścia za Tobą...
Chcę wierzyć w Twoją miłość...

Dziś Franciszek powiedział:
Nigdy nie bądźcie ludźmi smutnymi: chrześcijanin nigdy nie może nim być! 
Nie poddawajcie się zniechęceniu! 
Nasza radość pochodzi nie z posiadania wielu rzeczy, ale ze spotkania pewnej Osoby: Jezusa, z tego, że wiemy, iż będąc z Nim, nigdy nie jesteśmy sami, nawet w chwilach trudnych, nawet kiedy na drodze życia napotykamy problemy czy trudności, które wydają się nie do pokonania, a jest ich tak wiele!
Towarzyszymy, idziemy za Jezusem, ale przede wszystkim wiemy, że to On nam towarzyszy i bierze nas na swe ramiona: na tym polega cała radość, nadzieja, którą winniśmy wnosić w nasz świat.
Nieśmy wszystkim radość wiary!

Brak komentarzy: