piątek, 29 marca 2013

Dzień po dniu

29 marca 2013

WIELKI PIĄTEK

Wykonało się

Całe Twoje życie zmierzało ku temu...
Od Betlejem przez Egipt, Nazaret, Jerozolima i Golgota...
Przyszedłeś, aby wypełnić wolę Ojca...
Tak nas umiłowałeś...

W ciszy wpatruję się w Twój Krzyż...
Odczytuję przesłanie, które dziś do mnie kierujesz...

Chcę dziś przyjąć dar Twojej Miłości...
Chcę na nowo uwierzyć, że Ty mnie kochasz...
Chcę iść za Tobą z krzyżem - moim krzyżem...
Jeszcze nie wszystko widzę...
Mój egoizm zaciemnia mi widzenie rzeczy prawdziwych...
Moje zniewolenia trzymają mnie w miejscu...
Chcę iść za Tobą Jezu...

Pociągnąłeś mnie więzami miłości...
Wzbudziłeś w moim sercu wielką tęsknotę...
Niespokojne jest serce moje i wyrywa się...
Coś mnie trzyma, hamuje...
Wyzwól mnie Panie...

Tak Bóg umiłował świat, że dał Swojego Syna...


Brak komentarzy: